Telefon +386 31 603 763 Cesta proletarskih brigad 79, 2000 Maribor
Delovni čas: Pon. - Pet.: 14:00 - 20:00 Sob. - Ned.: Zaprto

Zdravljenje z Amino Nevro Frekvenčnimi diski

Terapija je primerna za vsa akutna ali kronična vnetja različnih tkiv, bolečinska stanja, poškodbe (športniki) in za preventivo. Primerna je za vse starosti. Cilj naše terapije je, da se stanje vašega telesa čim prej normalizira, zmanjša bolečina, vzpostavi dobro počutje in poveča vaša raven energije.

V nadaljevanju se boste seznanili s

• Cilji in postopki terapije
  • Kako se diski uporabljajo
  • Pomembna priporočila

.

• Simptomi razstrupljanja
  • Čas trajanja terapije
  • Značilnosti ANF diskov

Cilji in postopki terapije

Zdravljenje poteka v 4 stopnjah in traja od dveh tednov do šestih mesecev, odvisno od diagnoze in stanja pacienta. Cilj terapije je čim prej zmanjšati bolečino in oteklino ter pomiriti vnetje prizadetih tkiv. Šele nato se lahko prične z vadbo in rehabilitacijo.

Faza 1: (šok telesa)
Telo šokiramo tako, da se čim prej znebimo vnetij. Zato posledično v prvi fazi, ki traja 1–4 tedne, uporabimo večjo količino ANF diskov. Kako dolgo traja prva faza, je odvisno od odziva vašega telesa na terapijo in morebitne uporabe zdravil, ki zavirajo učinkovitost terapije, ter od dnevne količine zaužite vode. Med to fazo večina pacientov izkusi tako imenovani učinek razstrupljanja – ki je lahko neprijeten – vendar pozitiven stranski učinek. To je znak, da se vaše telo odziva na terapijo.

Faza 2: (“fokus” faza)
Glavna vnetja so odpravljena in število diskov se zmanjša. Osredotočamo se na najpomembnejša področja. V tej fazi lahko opazimo, da se bolečina premika po telesu, medtem ko se vnetja zmanjšujejo.

Faza 3: (faza obnove)
Vnetja so delno ali v celoti odpravljena, tkiva se začnejo obnavljati. Pomembno je, da poslušate svoje telo in ga ne izpostavljate naporom, ki predstavljajo bolečino.

Faza 4: (zdravo telo v ravnovesju)
Težave so odpravljene. Po lastni izbiri lahko nadaljujete s terapijo za vzdrževanje zdravega imunskega sistema in s tem zmanjšate tveganje za ponovitev bolezni.

Kako uporabljamo ANF diske?

Kam?
V AminoKliniki vas bo Amino terapevt najprej temeljito pregledal in nato na podlagi ugotovitev izbral primerno kombinacijo in vrsto ANF diskov za vašo težavo ter napisal pisna navodila za domov. Po prvem pregledu in napisanem protokolu lahko diske doma zamenjate sami. Na kliniko prihajate na tedensko kontrolo, kjer Amino terapevt po potrebi prilagaja protokol ter število in vrsto ANF diskov.

Kako?
Disk nalepimo na suho in čisto kožo. Izogibamo se uporabi kreme za telo na področjih, kjer so diski aplicirani.

Kdaj?
Diske zamenjamo vsake tri dni, razen v primeru, ko dobite drugačna navodila.

Pojav izpuščajev
Če postane koža rdeča ali razdražena, lahko disk nalepimo rahlo stran od prejšnje postavitve. Razdražena koža je najpogosteje reakcija na lepilo v disku ali reakcija, da se dobro odzivate na terapijo.
Naj vas ne skrbi zaradi izpuščajev, saj le-ti izginejo, ko se v telesu poveča število antioksidantov in ko se navadite na terapijo.

Pomembna priporočila

Zelo pomembno je, da je vaše telo dobro hidrirano.
Priporočamo, da spijete vsaj kozarec vode na dve uri do ene ure pred spanjem. Vaš urin naj bo brezbarven ali svetlo rumene barve. Če ne pijete dovolj vode, ne boste dosegli polnega učinka ANF diskov. Če se počutite neprijetno, spijte še kakšen kozarec vode. Če neprijeten občutek ne preneha, prenehajte z uporabo ANF diskov za en dan in takoj kontaktirajte kliniko.

Poslušajte svoje telo in mu pomagajte doseči maksimalen učinek terapije.
Omejite težke telesne napore in počivajte, ko je mogoče.
Omejite vnos alkohola, ker zmanjša učinkovitost ANF diskov.
Ostanite aktivni, če čutite, da imate za to dovolj energije.
Jejte zdravo hrano, saj vaše telo potrebuje hranila za obnovo celic.
Pomembna je tudi zadostna količina spanja, da se lahko telo regenerira.

Simptomi razstrupljanja

Ko začne telo odstranjevati strupe, težke kovine in druge škodljive snovi, lahko občutimo:

• glavobol,
• suha usta,
• vrtoglavico,
• lažje simptome gripe,

• utrujenost,
• nelagodje,
• vnetje nosne sluznice,
• spremembe na koži.

Trajanje simptomov in občutek neprijetnosti sta odvisna od vsakega posameznika. Izkušnje kažejo, da večja kot je potreba telesa po razstrupljanju, dalj časa trajajo simptomi. To je potrebno za normalno delovanje telesa v prihodnosti.
Ne pozabite: to je dober znak, da se vaše telo odziva na terapijo in da se zdravi.

Kako dolgo poteka terapija?

Čas terapije je odvisen od posameznika in od narave problema, traja lahko od dveh tednov do šestih mesecev. V kolikor je vaša težava prisotna dalj časa, lahko pričakujete obsežnejšo terapijo.

Zato bomo z vami v kontaktu vsak teden, da bomo lahko prilagajali čas posamezne faze glede na vaše stanje.

Na dan konzultacije odstranite ANF diske iz telesa.

Značilnosti ANF obližev

Obstaja že več kot 180 različnih ANF diskov. Glede na vašo težavo določimo število potrebnih ANF diskov ter mesto, kjer bo njihovo delovanje najučinkovitejše.

Delovanje ANF diska temelji na principu delovanja vitamina D:
● frekvenca sončne svetlobe aktivira lastno proizvodnjo vitamina D v telesu;
● prav tako se tudi antioksidanti aktivirajo s svetlobo in imajo lastne frekvence;
● frekvence se po telesu prenašajo preko vode – več kot je vode v telesu (hidracija), močnejše bo delovanje frekvenc;
● dehidracija oslabi frekvence, manj je tudi antioksidantov v telesu, kar pomeni nevarnost za pojav bolezni;
● frekvence se aktivirajo z infrardečo toploto, torej takoj, ko pride ANF disk v stik s telesom;
● ANF disk vpliva na elektromolekule v telesu – nevrotransmitorje, ki skrbijo za komunikacijo med celicami (za pošiljanje signalov iz možganov po telesu).

Motnje v frekvencah oslabijo imunski sistem, zato vedno polepimo pomembne točke imunskega sistema.

Terapija poteka brez uporabe igel in kemikalij.

Uporaba ANF diskov nima nasprotnih učinkov z zdravili.

Ne prenehajte jemati predpisanih zdravil brez dovoljenja zdravnika.

Terapija odpravlja težave kot so

• Fibromialgija/SKU (sindrom kronične utrujenosti)
• Problemi s kožo
• Poškodbe v živčnem sistemu
• Bolečine v hrbtu
• Želodčne in črevesne težave
• Vnetja
• Migrene in glavoboli
• Bolečine v mišicah in sklepih
• Astma in alergije
• Nespečnost
• Kronična in akutna bolečina
• Športne poškodbe

Za splošno izboljšanje imunskega sistema in kakovosti življenja se posvetujte s svojim terapevtom.

NE POZABITE PITI ZADOSTNIH KOLIČIN VODE (2-3 litre dnevno), SICER ANF DISKI NE BODO UČINKOVALI.

Mnenja uporabnikov

Mateja, mamica

Aljoša Krivec, športnik

Blaž Ogorevc, športnik

Jožica Friš, uporabnica Amino Obližev

Tadej Mihelič, uporabnik Amino Obližev

Mirko Stepanović, podjetnik

Rezervirajte svoj termin. Prijavite se na posvet.